Meniu săptămânal complet: 13 – 19 august 2018

| |

De foarte multe ori ajung să întreb, parafrazându-l pe Cetăţeanul Turmentat al lui Caragiale: “Da’ eu ce mănânc azi?” Şi ştiu că totul ar fi mult, mult mai uşor dacă aş avea un meniu săptămânal care să ajute la organizare.

Am cochetat cu ideea aceasta o vreme indelungată dar, din varii motive, lăsam totul la voia întâmplării şi pe umerii soţiei. Însă de câteva săptămâni încoace, pregătim săptămânal meniul pentru zilele următoare şi ne este mult mai uşor astfel.

Iar cum este foarte posibil ca multe alte persoane să fie în căutare de inspiraţie, m-am hotărât să-l împărtăşesc săptămânal sau cât de des se poate. Mă ajută şi pe mine să mă ţin de asta, deci e dublu-câştig aici.

Înainte de a începe cu meniul săptămânii pentru perioada 13 – 19 august 2018, este cazul să fac câteva menţiuni. În primul rând, noi mâncăm foarte puţină carne. Nu suntem vegetarieni, dar pur şi simplu consumăm puţină carne. Încercăm să gătim cât mai sănătos, dar nu avem nimic împotriva produselor congelate şi uneori chiar semi-preparate. Atâta timp cât ştii să citeşti eticheta şi ingredientele sunt OK, totul e în regulă.

Cu acestea în minte, sunt conştient că meniul nostru zilnic nu este pentru toată lumea. Dar poate ajuta, în caz de lipsă de inspiraţie, cum fac meniurile săptămânale publicate pe alte bloguri. (Eu, de exemplu, citesc cu interes meniul Iulei de pe site-ul Economisim.info). Aşa că hai să vedem mai jos ce mâncăm săptămâna aceasta!

Luni
Mic dejun: Terci de ovăz cu fructe de pădure
Prânz: Burgeri de conopidă (de la Edenia) + salată de varză cu morcovi
Cină: Salată de roşii cu castraveţi, ardei, ceapă şi brânză

Marţi
Mic dejun: Sandwich toast cu caşcaval + iaurt
Prânz: Peşte la cuptor cu usturoi
Cină: Salată de fasole albă + fasole roşie + porumb dulce

Miercuri
Mic dejun: Sandwich cu guacamole
Prânz: Burgeri de conopidă + salată de varză
Cină: Salată de fasole albă + fasole roşie + porumb dulce

Joi
Mic dejun: Musli fără zahăr cu lapte
Prânz: Ghiveci de legume + salată (de castraveţi?)
Cină: Salată de vinete + roşii

Vineri
Mic dejun: Salată de vinete
Prânz: Ghiveci de legume + salată
Cină: Salată de sfeclă + Ajvar

Sâmbătă
Mic dejun: Salată de vinete (dacă mai este) sau cereale din porumb cu ayran
Prânz: Cârnat la cuptor + salată de roşii
Cină: Salata de sfeclă + sardine (conservă)

Duminică
Mic dejun: Pate vegetal + iaurt
Prânz: Restaurant
Cină: Salată de roşii cu castraveţi, ardei, ceapă şi brânză

Sper să fie util şi să ofere inspiraţie, în caz că este nevoie de aşa ceva. Până data viitoare… poftă bună şi spor la gătit!

Previous

Nomad digital: cum am petrecut o lună în Valencia – costuri, atracţii, păreri

Mai sunt şanse să-şi revină Bitcoin şi restul criptomonedelor?

Next

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.